Donanımsal olarak elbette yeterli olur ancak ben yerinizde olsaydım rtx 3060 8gb yerine 12gb tercih ederdim. Ayrıca monitör de ips güzel ancak günümüzde 144hz bile demode sayılabilecek bir seviyede. 165hz tercih etseydiniz daha güzel olurdu. Hayırlı olsun