Hocam brave i henüz mac te denemedim ama acaba cihaz ramiyle alakalı mıdır diye düşünüyorum. Çok enteresan windows ta 16 gb ram ile tüm tarayicilarda sorunsuz kullaniyordum, mac e geçtim koskoca chrome da bile çalıştıramıyorum.
Mac i yeni yeni öğrenmeye çalışıyorum acaba bir konfigurasyon falan mı gereklidir
Bende m1 air var chrome kullanmıyorum. Ana browser olarak safari, metamask gibi işler için brave kullanıyorum. Kullandığınız sürümlerle de alakalı olabilir. İndirme ekranlarında apple chipset seçmeye çalışın, ramiyle ilgili olma ihtimali yoktur