Merhaba, geçtiğimiz günlerde m2 işlemcili 8gb ramli mac pro aldım. Metamask tarayıcı eklentisini kullanırken bazen donuyor biraz bekledikten sonra hata veriyor ve tarayıcı kapatıyor. Chrome'dan kaynaklı zannediyordum ama az önce opera ile denedim onda da aynı şekilde.
Acaba 8gb ram metamask eklentisi için yetersiz geliyor olabilir mi ?
Çok sinir oldum kaç gündür metamaskı randımanlı kullanamıyorum sürekli tarayıcı kilitleniyor.

Daha önce bu sorunu yaşayan var mı ?
Teşekkürler