sat gitsin hocam 55 çok çok iyi fazlasının edeceğini gram düşünmüyorum
Zamanında 10 tl etmeyen domainleri çok iyi fiyatlara sattım hocam.
75₺'ye kaydettiğim domaini 10 sene tutmak bana zarar vermez, ama 10 sene tutarsam da çok daha iyi kazandırır.
Diğer üreticileri düşün mesela.
Markayı taklit etmediği sürece hangi hakla alacaklar ? Öyle olsa idi Togg.com u alırlardı ancak dava sonucunda mahkeme kararı domain sahibini haklı buldu. Bu durumda örneklendirecek olursak o zaman sosyal medya kullanıcı adlarında da markanın elini kolunu sallayarak alması lazım değil mi ?
Dediğim gibi Türk Ordusunun Gövde Gösterisi adlı internet sitemi kimse benden alamaz