çok teşekkür ederim hocam acı büyük normalde
Yapı yıkıldığına göre? bundan dolayı tartaklanmıştım bir de ben düşünün yani. Depremden önce düşününüz belki altı sene olmuştur.
Ek olarak çok sıkıntısın çektim, hipokrasi burama kadar geldi sonrasın zaten ben gibi niceleri de vazgeçti artık herkes susuyor ben hep susarım bu konularda bu yüzden.