Sinnerman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam yht de hiçbir şey yapmanıza gerek yok, kimliğiniz yanınızda olsun bagajınız da orta boysa ücret ödemeden normalce geçebilirsiniz
Hatateng adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sadece kimlik yeterli oluyor isterseniz uygulamadan qr kodu göstererek işlemi hızlandırabilirsiniz
mehmet05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,
Uygulama üzerinden qr kod okutabilir, gişede girişte kimliğinizi göstererek de giriş sağlayabilirsiniz.
Teşekkür ederim 🙏