obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar

Yht online bilet aldım bu bilet ile veznede her hangi bir islem yapmak gerekiyor mu direkt saati gelince telefondan göstermek yetiyor mu ilk kez online aldim o yüzden sordum
Hocam yht de hiçbir şey yapmanıza gerek yok, kimliğiniz yanınızda olsun bagajınız da orta boysa ücret ödemeden normalce geçebilirsiniz