Hocam 500 küsür'e kalmış ihale size, bence ortada problem teşkil edecek kadar büyük bir tutar söz konusu değil.
Kişi ihale ile domain satmak istemiş, sizin IBAN ısrarınız neticesinde ödemesini alamamış, -trade hakkını da kullanmış.
Moderatör'de kuralı uygulamış, o da haklı.