Hocam siz ürünü almak isteseniz hesabına parayı atardınız sonradan vazgeçtiniz böyle bir bahane buluyorsunuz. İnsanların vaktini zamanını böyle boş şeyler yüzünden çalmayın ayıptır yazıktır.. Adam size ödeme yapmanız için hesap vermiş işte ne uzatıyorsunuz. Sizin gibi müşteriden Alllah korusun herkesi.
Burada ortak iş yapan binlerce insan var ortağının hesap nosunu verende olabilir zaman israflığı başka birşey değil