Ben de 18 yaşımda olmadığım için bazı durumlarda aile bireylerimin IBAN bilgilerimi kullanmak zorunda kalıyorum bence gayet NORMAL bir durum.

Yüksek meblağlar olmadığı sürece sıkıntı olmaz bence bu kadar kasmaya gerek yok.