Bence fazla takılmışsınız. Ticari hesap bile olup kendi hesabına almak yerine yakın tanıdığının hesabına alabilirdi. Sonuçta ticaret burada geçiyor, konuşmalar kayıt ediliyor. Herhangi bir sorun yaşanırsa bu şekilde ya da diğer şekilde de yaşanabilir. Fark etmiyor.