kurallarda nasıl bilmiyorum ama haklı olduğunuzu düşünüyorum. yaşanması muhtemel bir sorun için hesap sahibinin kendi hesabına ücreti göndermek en doğrusu.
edit: meblanın küçük olduğunu bilmiyordum hocam, bu tarz durumlarda çok sorun etmenize gerek yok bence. tutar yüksek olsaydı dediğim gibi hesap sahibine göndermek daha doğru olurdu ama bu ticarette bir sorun yok bence