aligy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ben 1chf (29tl) veriyorum adam 5 tl ile üstümde keşke dediğin gibi olsa ) benımkı yenı reklam onun ki 3 haftalık diye

Birincisi öyle bir şey söz konusu olamaz.

İkincisi CHF para birimli hesaplar eşikli hesap olarak kullanılırlar yani borç takanlar genelde o para birimini kullanıyor.

Ödeterek bu işi yapıyorsanız TL kullanın. Ne verdiğinizi daha iyi anlamanız açısından kur farklılıklarından etkilenmemek adına ödeyerek bu işi yapıyorsan TL kullan.

üçüncüsü ise daha çok para veren otomatik olarak üst sıraya çıkar bu kişi veya kişiler ile alakalı bir durum değil. Hesap ile alakalı bir konu değil veya başka birşey ile alakalı değil.

Sektöründe en tepedeki 5 TL ye üste cıkıyorsa sende 6 tl verirsin üstüne çıkarsın bu kadar basit.

Dediğin şeyin arama reklamlarında olması mümkün değil 15 yıldır bu sektördeyim.