Lisede bir din hocam vardı, hiç unutmam kendisini çünkü daha önce aynı görevi yapanlardan ciddi bir farkı vardı. Eleştiriye açıktı. Birgün bir arkadaşımız neden Allah ın yeryüzünde adaleti sağlamadığına dair birşey söylediğinde, Allah dünyadaki olaylara müdahele etmez, iyiliğin de kötülüğün de bedeli öteki tarafta karşılık bulur. Demişti.
Dünyadaki kötülükleri, savaşları, katliamları falan düşününce mantıklı geliyor bu yorum.
senin olayını da ben şahsen ilahi olarak yorumlamam o yüzden Melih. Bol bol Zafer Akçay izle derim. Motor kazalarında yaptığı analizler, ileri sürüş tekniklerinden esintiler, verdiği ipuçları vb. Çok değerli iki tekerliler için.