Dora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konularınıza denk geliyorum fakat..
Özür dilerim sizi anlayamadığım için ve kendimde bi eksiklik hissi duymalımıyım sizce?
promili arttırman lazım, düşük promille olmuyor

xAsAx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neo-klasik ekonomi düşüncesinden epistemolojik bir kopuşu temsil eden heterodoks yaklaşım günümüzde giderek ön plana çıkan davranışsal ekonomi ve nöro ekonomiyle daha fazla önem kazanmaktadır
analar neler doğuruyor gurban olam ne cevherler çıkıyor şu forumdan

Runaway adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


hepsini izledim deme sakın