Konularınıza denk geliyorum fakat..
Özür dilerim sizi anlayamadığım için ve kendimde bi eksiklik hissi duymalımıyım sizce?

EDİT: BEĞENMEYİN ARKADAŞLAR
Çözemedim ben beynim yandı..