İlgili forumda yazım hatası yaptık diye uyarı alıyoruz ama bu tarz içeriklere nasıl uyarı verilmiyor? Anlaşılır gibi değil... Oldukça dikkatli yazmaya çalışırım ve moderatörleri düzenledikleri zaman anlamsız bir hal alıyor.