karamazov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yok çok fazla dolandırıldım dostum sen de mi onlardansın :d ayda 1 iş veren adamlar boş boş laf atmasın burada millete. sık sık iş veriyorum ve çok fazla sorun yaşıyorum.
ben r10 ticareti yapamıyorum hocam malum 2 adet mağazam olduğu için burda çok aktif değilim hobi olarak tasarım yapıyordum ve hep peşin alıyordum,ama süper yazmışsınız etkilendim mesela 180 olsa olmaz mı