Bence kesinlikle haklılar.
Profiline bakarak karar verirsiniz çalışıp çalışmamak sizin kararınız.
Bu güne kadar rahat 20 bin lira kaptırmışımdir ödeme alıp iş yapmayanlar artislik yapanlar yalan söyleyenler teslim günü teslim etmeyenler bakın şikayet konularına hangisi daha ağırlıklı?
İşi alıp ödeme alamayanlar mı?
İşi verip işi teslim alamayanlar mı?
Örnek kendisinden fiyat aldım 50 TL indirim istedim 4 haneli işti indirim yapamayız dedi tamam dedim parayı ödedim iş zamanında teslim olmadı?
Sonra iade aldım bende ek süre vermedim.
Zaten şimdide banlanmış.
Yani parayı almayı çok iyi biliyorlar ama konu iş olunca aynı çaba veya kurallar yok.