yok çok fazla dolandırıldım dostum sen de mi onlardansın :d ayda 1 iş veren adamlar boş boş laf atmasın burada millete. sık sık iş veriyorum ve çok fazla sorun yaşıyorum.
eyalnizog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
200 ticaret puanına yeni ulaştığınız için mi hocam