Saolun üstad sanırım bu böyle durumlar bildirilecek ve bizi kurtarıcak bir form. Öğrenmem gerçekten çok iyi oldu o kadar emek veriyoruz.
Hiç almadığım hiti ve tıklamayı aldım japonyadan... Hayır ben adsense yayıncısıyım. Hangi japonun derdi var acaba benimle.


japonya zararlı değil faydalı.
Fakat ziyaretçilerinde
-Pakistan
-Bangladeş
-Hindistan
-Nepal
Bunlar gibi ülkeler varsa zararlı. Çunku adsense tbm leri çok düşük vasat bu ülkelerin.
Yok üstad bu tarz vasat hitlerim yok... Japonya bence de yararlı sanırım ama bugun anormal şekilde hitlerim ve tıklamalarım yükseldi japonyadan açıkcası o yüzden korktum. O kadar emek veriyoruz siteye.
Clodflare ile şimdilik girişte doğrulama koydum (Managed Challenge) japonya için doğru mudur yalnış mıdır bilmem ama