eratalay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kurbanlık bağışı yapmayı düşünüyordum ancak buradan ihtiyacı olan birini bulup direkt ona yardım etmenin daha doğru olacağını düşündüm. Kurban bayramında bir kardeşimize ihtiyacını karşılamaya katkıda bulunmak için 5000₺ vereceğim. Belki yetersiz kalır ancak en azından katkım olsun. Gerçekten ihtiyacı olanlar yorumlardan veya PM'den ulaşırsa sevinirim. Eğer ihtiyacı olan biri bulamazsam bağış yapacağım.

Sizden ricam, lütfen Whatsapp üzerinden ulaşmayın. Forum dışı ticaretlerimiz de oradan ilerliyor, karışıklık olmasın.
Allah kabul etsin.
Yakınınızda olan dar gelirli ihtiyaç sahibi komşularınıza destek olmanız daha doğru olur kanaatindeyim.