Merhaba ,bu çok güzel bir davranış. Ben de depremzede bir öğrenciyim ve kurban bayramında aileme destek olmak istiyorum. Depremden sonra evimizi kaybettik ve dedemlerin köyüne taşındık. Bana yardımcı olursanız çok mutlu olurum ve dua ederim.