Yani bir öğrenci olarak bu para bana lazım her koşulda. Fakat içime sinmez. Eğer 3/4lük kısmını bağışlayacaksak ihtiyacım olan kısmı almam benim vicdanımı daha rahatlacaktır. Uygun görürseniz ulaşın hocam.