Lecter41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle iyi niyetiniz için tebrik ederim. Ama bu durum suistimal edilmeye çok müsait. Bence kurban bağışı yapın.
BBYSOFT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bağış yap kardeşim millete güven olmaz
rowCount adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

Hocam emin ol ki çok suistimal edilecek bir konu 8 yıldır bu forumdayım 6 yıldır görmediğim şeyleri 2 yılda şahit oluyorum insanlık mı öldü diyeyim insanlar mı değişti bilmiyorum ama okadar şeylere denk geliyorum ki adam gözümün içine baka baka yalan söylüyor aslında durumu çok çok iyi hani

Rabbim yardımlarınızı kabul etsin
OktayDurak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir keresinde içimden geldi ve 200 lira yardım etmek istedim birine, dolandırıcıymış herif. Yalanla dolanla parayı alıp engelledi.
volera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bence sen onu birden fazla kişiye paylaştır. Hem daha hayırlı olur, hemde daha fazla kişi nasiplenmiş olur. Gerçek ihtiyaç sahibini bulman çok zor
royalenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de kişisel bağış olmaması yönündeyim. Aldatılmaya ve suistimal edilmeye aşırı müsait.
Yorumlarınız için çok teşekkürler, bağış yapmak aslında bana daha güvensiz geliyor. Gerçekten ihtiyaç sahibi birine kendim teslim etmek istiyorum. Buradan veya dışarıdan ihtiyaç sahibi olduğundan emin olabileceğim biri nasıl bulabilirim? Kanıtlanmasının bir yolu var mı nasıl bir yol izleyim