Öncelikle iyi niyetiniz için tebrik ederim. Ama bu durum suistimal edilmeye çok müsait. Bence kurban bağışı yapın.
Bağış yap kardeşim millete güven olmaz
Merhaba,
Hocam emin ol ki çok suistimal edilecek bir konu 8 yıldır bu forumdayım 6 yıldır görmediğim şeyleri 2 yılda şahit oluyorum insanlık mı öldü diyeyim insanlar mı değişti bilmiyorum ama okadar şeylere denk geliyorum ki adam gözümün içine baka baka yalan söylüyor aslında durumu çok çok iyi hani
Rabbim yardımlarınızı kabul etsin
Bir keresinde içimden geldi ve 200 lira yardım etmek istedim birine, dolandırıcıymış herif. Yalanla dolanla parayı alıp engelledi.
Hocam bence sen onu birden fazla kişiye paylaştır. Hem daha hayırlı olur, hemde daha fazla kişi nasiplenmiş olur. Gerçek ihtiyaç sahibini bulman çok zor
Ben de kişisel bağış olmaması yönündeyim. Aldatılmaya ve suistimal edilmeye aşırı müsait.
Yorumlarınız için çok teşekkürler, bağış yapmak aslında bana daha güvensiz geliyor. Gerçekten ihtiyaç sahibi birine kendim teslim etmek istiyorum. Buradan veya dışarıdan ihtiyaç sahibi olduğundan emin olabileceğim biri nasıl bulabilirim? Kanıtlanmasının bir yolu var mı nasıl bir yol izleyim