Kurbanlık bağışı yapmayı düşünüyordum ancak buradan ihtiyacı olan birini bulup direkt ona yardım etmenin daha doğru olacağını düşündüm. Kurban bayramında bir kardeşimize ihtiyacını karşılamaya katkıda bulunmak için 5000₺ vereceğim. Belki yetersiz kalır ancak en azından katkım olsun. Gerçekten ihtiyacı olanlar yorumlardan veya PM'den ulaşırsa sevinirim. Eğer ihtiyacı olan biri bulamazsam bağış yapacağım.
Sizden ricam, lütfen Whatsapp üzerinden ulaşmayın. Forum dışı ticaretlerimiz de oradan ilerliyor, karışıklık olmasın.
Sayın hocam merhaba, herkesin ihtiyacı olduğu dönemde bunu yaptığınız için öncelikle teşekküt ediyorum. Benim 28 ine yetiştirmem gereken yaklaşık 14 binlik bir borcum var 22 yaşında bir üniversite öğrencisiyim. Sırf nakit para lazım olduğu için hepsiburada limitimi bozdurdum ve onu nakite dönüştürdüm. Şuanda da onu ödemem gerekiyor. Yardımcı olursanız minnettar olurum. Allah razı olsun.