Kurbanlık bağışı yapmayı düşünüyordum ancak buradan ihtiyacı olan birini bulup direkt ona yardım etmenin daha doğru olacağını düşündüm. Kurban bayramında bir kardeşimize ihtiyacını karşılamaya katkıda bulunmak için 5000₺ vereceğim. Belki yetersiz kalır ancak en azından katkım olsun. Gerçekten ihtiyacı olanlar yorumlardan veya PM'den ulaşırsa sevinirim. Eğer ihtiyacı olan biri bulamazsam bağış yapacağım.
Sizden ricam, lütfen Whatsapp üzerinden ulaşmayın. Forum dışı ticaretlerimiz de oradan ilerliyor, karışıklık olmasın.
Edit: Gönderim sağlanmıştır. Mesaj ileten herkese teşekkür ederim. Elimden geldiğince, durumum müsait oldukça önümüzdeki aylarda gelen diğer mesajlara da dönüş yapmaya çalışacağım. Dekont isteyenlere PMden iletebilirim. Herkese iyi çalışmalar dilerim.