Bu durumda benim oradan vatandaşlık veya araç alma gibi durumum olabilir mi?
Olamaz mümkün değil... İlk başta en az 6 ay girip çıkmadan orada ikamet etmen gerekiyor, daha sonra oturum iznine başvurman gerekiyor, oturum iznin onaylanırsa onun da bi süresi var ve daha sonra araç alıp TR ye girip çıkma şansın oluyor, ki oturum almak artık imkansıza yakın sağolsun bizim TR vatandaşları o işi de ... Fazla hayal kurmamanı tavsiye ederim, iki yıl orda yaşadım.