Arkadaşlar merhaba. Kayınpederimin Gürcistanda lojistik firması var. Web işlerini ben üstleneceğim. Sigortalı bir şekilde çalışacağım. Firma yasal olarak Gürcistanda kayıtlı ve tırlarıda Gürcistan dan alındı. Orada tırdan başka mal varlığımız ve vatandaşlığımız yok.
Bu durumda benim oradan vatandaşlık veya araç alma gibi durumum olabilir mi? Çok detaylı konu net bir cevap bulamadım. Kayınpeder de firmayı yeni açtığı için net bilgimiz yok. Acaba bu konuda bilgisi olan var mı?