Bence Rusya Ukrayna'da cekilecekti ama çekilse korkak olarak anılacaktı bu sayede çekilecek ve kendimize saldırı oldu gibi gösterip mağduru oynayacak
hocam savaşın ilk günlerinde jetsky bildiğin ağlıyordu Avrupa'ya. sanmıyorum rusya'nın o kadar aciz durumda olduğunu. twitter'da ve geleneksel medyada herkes desteklediği taraf lehine haber yapıyor, bence medyadan gördüklerimizle analiz edilebilecek bir durum değil