Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence Rusya Ukrayna'da cekilecekti ama çekilse korkak olarak anılacaktı bu sayede çekilecek ve kendimize saldırı oldu gibi gösterip mağduru oynayacak
hocam savaşın ilk günlerinde jetsky bildiğin ağlıyordu Avrupa'ya. sanmıyorum rusya'nın o kadar aciz durumda olduğunu. twitter'da ve geleneksel medyada herkes desteklediği taraf lehine haber yapıyor, bence medyadan gördüklerimizle analiz edilebilecek bir durum değil