SauRonn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Huwaei GT2 kullıyorum şarj süresi vs memnunum. Bütçeniz artarsa 3ü de mantıklı
şarjı 1 günü sorunsuz çıkarıyor mu? Akşamdan akşama şarja taksam yeter mi yani?