Hocam bizzat yaşanmış olay ,
Çalınan veya düşürüp kaybolan telefon , adıma kayıtlı ,
İşleme aldılar, 3 ay sonra mahkeme de karşıma birini çıkardılar , bunu tanıyormusun ? Hayır , tamam , telefonunuz bulundu ,
O arkadaş a sordular , telefonu nereden buldun , ?
Ben Maltepe'den aldım dedi ,
Ben telefonumu aldım o kişi de adli kontrol aldı , bir daha bilmediğin çalıntı mı değil mi gibi telefonlar alma denildi ,
Yaşadığıma mı inanayım yazılanlara mı, fakat sizin yaşadığınız da doğrudur , belirtmek isterim ki ; kaybolan cihaz sizin adınıza kayıtlı ise , satın aldığınıza dair fatura vb kanıtlar ile işlem yaparsanız emin olun bulunuyor , / du
benim yorumumun üstünde bir yorum daha var malesef aynı şekilde o arkadaşta mağdur olmus demekki sizin işlemi yapan savcı işini düzgün yapan bir savcı imiş. Ama geneli bizim dediğimiz gibi.