Hocam numara eklemissin zaten tekrar aynı numarayi eklemeye çalışıyorsun
O zaman doğru yapmışım değil mi hocam?
Ya o kadar karmaşık ki şu facebook deli oluyorum. Sanki o adım da tekrar numaram oluşturmamı istiyor gibi.
Gerçi bu numara ekleme olayını bir süre önce yaptım nasıl yaptım onu da bilmiyorum ama

işletmem onaylanmamıştı, geçen gün o da onaylanmış.
Ama bu mesajı neden gönderemiyorum? API yi bir yere bağlamadığım için mi acaba?