Şube açma olayları, devlet destek paketleri vs herhangi bir fikriniz var mı ?
Şu an farklı bir ülkeye yerleşme konusunda herhangi bir problemim yok, vizem var fakat kendi ülkemden iş yapmak istiyorum.