Merhabalar,
Yıllardır Türkiye'de yazılım/program üreten bir firmayız.
Son yıllarda avrupa pazarına açıldık ve bir kaç ülkede ciddi işler yapıyoruz.

Türkiye'den farklı ülkelerde şube kurmayı, bununla alakalı Türkiye'deki destek paketlerini, vergi muafiyet iadelerini vs vs. kafam çok karışık.
Bugüne kadar alabildiğim tek destek 29 yaş altı oldu yıllar önce.
Sizce nasıl bir yol izlemeliyim?


-Limited mi A.Ş mi şahıs firması olarak mı devam etmeliyim?
- Herhangi bir destek alabilir miyim mevcut ofisimi büyütmek ve personel sayımı arttırma amaçlı?
- Kdv olayları nasıl işler yurtdışı satışlarda
- Avrupa ülkelerine şube nasıl açabilirim
- Sanal pos, ödeme, döviz, sözleşme, fatura

Teşekkürler