Hocam zaten alacakları ceza 15 yıl bile olsa yatarı yok doğru dürüst olsada izinle bitiyor kaldiki tutuksuz yargılanıyor direk ceza veremezler tutuklanamazlarda , sonunda mutlaka ceza alırlar. Onunda bir yatari yok