LETRX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanırım gündemden haberiniz yok.


https://twitter.com/ConflictTR/statu...88745536913416
Vay be hayat garip.İnsanın düşmanı algılama biçimi de garip.

Ukraynadaki de insan,rusyadaki de.

Ama pilot ukraynadakini vurur rusya işgal etse bile başkasının ülkesini, ama rusyadakini kendi insanı diye vurmaz.

Halbuki emir ikisinde de aynı yerden çıkar.

Peki emiri red edecek merhamet,ukraynada niye işlemez ?

Geldik gene başa,düşman olarak birilerini algılamaya ve sana düşman diye dayatılan şeylere inanmaya