temedha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bendede aynı sorun,r10na çok ağır kasarak giriyor sonra çıkış yapmış görünüyor daha sonra tekrar girdiğimde düzeliyor
Aynısını yaşadım. Çıkış yaptığını görünce dedim hesap gitti.