Yok hocam silinmez ise daha sıkıntı diyorum. İsteyen sildirsin, ama sanırım artık açık büyüdüğü için yapılandırmaya yöneldiler.
Olabilir bende öyle düşünüyorum ama ödemeyeceğim de nasılsa her seçim dönemi yeni şeyler çıkıyor illa bu bahsettiğim şekilde bir düzenleme çıkaracaklar