ademsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden hocam benim sigorta girişim devam ediyor zaten sigortamın olmadığı dönemde Bağkur aktif kullanmadım bile sağlık vs olarak.

Sigortam var ve Bağkur'daki günleri istemiyorum. Parayı da silsin günü de yani bunun sıkıntısı ne olabilir?

Şimdiye kadar hep böyle oldu bu arada.
Yok hocam silinmez ise daha sıkıntı diyorum. İsteyen sildirsin, ama sanırım artık açık büyüdüğü için yapılandırmaya yöneldiler.