Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam gün sildirme bence iyi bir hamle değil. çünkü emeklilik için millet gün primi arıyor. hele ki EYT de sırf 4-5 aylık günden dolayı emekli olamayanlar vardı. o yüzden sildirme iyi değildir. tabi sizin kararınız.
Hocam zaten benim aktif sigorta girişim var bahsettiğim sigorta girişim olmayan 3 4 aylık bir dönem. Ayrıca yaşıma göre fazlasıyla günüm var zaten