Normalde önceden çıkan aflarda ya yapılandırma ya da sildirme imkanı bulunuyordu ben Bağkur günü istemiyorum diyip günü de borcu da sildiriyordunuz ama sanırım bu sefer çıkan afta sadece yapılandırma seçeneği varmış yani ben istemiyorum gün falan diyip de borçtan kurtulamadık

Bir sonraki affı bekliyoruz bakalım
hocam gün sildirme bence iyi bir hamle değil. çünkü emeklilik için millet gün primi arıyor. hele ki EYT de sırf 4-5 aylık günden dolayı emekli olamayanlar vardı. o yüzden sildirme iyi değildir. tabi sizin kararınız.