AliYucel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne kadara satıyordu hatırlamıyorum ama konuyu buldum. Arkadaşımız satışa kapamış. 🙂 https://www.r10.net/bot-program-alis...1128081-a.html
Aynen geçen biri de renault için istemişti Başarılı ne deyim, mevcut enflasyon da kimseye bir şey de diyemiyorsunuz