Monster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla xxxxx ise ucuza gitmiş Direk 300-500 koyuyorlar fiyata
Ne kadara satıyordu hatırlamıyorum ama konuyu buldum. Arkadaşımız satışa kapamış. 🙂 https://www.r10.net/bot-program-alis...1128081-a.html