helperman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Lastik satışı yapan bir tanıdığım var. Birkaç markanında bayisi ayrıca. Dolar kuru yüzünden sürekli sorun yaşıyor. Lastik fiyatlarını dolar kuruna göre mi girmek gerekir sürekli TL karşılığı değiştiği için.

bu satışa koyduğum sitede EVET , TL bazlı çalıştığı için sürekli TL karşılığı olarak girmelidir , yada TL yerine $ yazar,yada haricen kodlama yapılır , anlık döviz veriler çekilir TL ye yansıtılır.bu da sitenizi çok kasar ve yavaşlatabilir

veya çoklu para birimi ve 15 dk merkez bankasından döviz verisi çeken e-ticaret sitemizi verebiliriz.
pazaryeri-çoklu dil-çoklu para birimli eticaret satış konumuza BURADAN ulaşabilirsiniz.