Lastik satışı yapan bir tanıdığım var. Birkaç markanında bayisi ayrıca. Dolar kuru yüzünden sürekli sorun yaşıyor. Lastik fiyatlarını dolar kuruna göre mi girmek gerekir sürekli TL karşılığı değiştiği için.