ehost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yazılım geliştirirken Git ve DB Migration kullanmanızı tavsiye ederim. Böylelikle yedek almanıza gerek kalmaz. Geçmiş olsun bu arada
Teşekkürler, bundan sonra böyle bir hata yapacağımı asla sanmıyorum.. Saat başı yedek alacağım artık