intibah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok geçmiş olsun. 2 kere yedek şart nerden sorun olacağı belli olmuyor.
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok geçmiş olsun ben en ufak projede bile her saat yedek almaya çalısıyorum
Teşekkür ediyorum. Artık kesinlikle yedeğe daha önem göstereceğim... Çok haklısınız