Yani şuna karşı çıkmayın demek istiyorsunuz; 4.000TL kira zammı yapan ev sahibinin iki ay sonra 8.000TL bile yapsın. Biz kiracı olarak susalım oturalım. Neden çünkü günümüz şartları belli.
Anlıyorum hocam, siz haklısınız ben abartıyorum. Devlet yetim maaşlarına %100 zam yaptı mı? Son olarak bir kiracımısınız acaba? Yanıtlarsanız sevinirim.
Hocam diğer mesajlarda da belirttim tekrar belirteyim. Sözleşme yıllıktır. 2 ay sonra arttırma gibi bir mevzu kesinlikle olamaz o zaman kabul etmeyin hakkınızı arayın . Karar sizin adam zaten istediği gibi arttırır 5 sene olmuş herkes o konuda kabul edin diyor.