Asgari ücret arttığı için de bağkur da arttı. Eski borç eski fiyattan kalmaya devam eder üzerine faiz binerek. Benim de 5-6 aylık borç duruyor. Hastaneden randevu bulamıyoruz ama bağkur ödüyoruz birileri son model makam araçlarına binsinler diye. Bu ülkede emekli olup alacağın para da elde tutulur bir şey etmiyor.